
Dijous que ve 21 de juliol tenim una presentació d’allò més especial a Norma Comics. I és que comptarem amb dues convidades de Norma Editorial amb nosaltres per a parlar-nos de la nova línia de l’editorial. No saps de què et parlem?
Norma Editorial ha estrenat la seva pròpia línia de manga en català i obrirà res més ni menys que amb Tokyo Revengers, el manga del moment. I a més ho fa d’una forma encara més especial, amb un pack que inclou els dos primers volums de la sèrie!

Tokyo Revengers (en català!) a Norma Comics
Per a celebrar l’arribada del manga tindrem a la Judith Martí i a la Cristina Ropero ala nostra llibreria. L’editora de la línia i la responsable de comunicació de la secció manga de Norma Editorial seràn amb nosaltres el pròxim 21 de juliol per a explicar-nos tots els detalls de com han treballat en aquesta nova línia editorial i, a més, de com ha estat el procés de portar Tokyo Revengers al català, una cosa que els fans porten demanant des del seu llançament.
Tens preguntes per a elles? Et convidem a visitar-nos en Norma Comics 13, el nostre nou local, el pròxim 21 de juliol a les 18:30h. Podràs trobar-nos en el número 13 del Passeig Sant Joan de Barcelona.
I això no és tot! Entre tots els assistents a l’esdeveniment sortejarem tres packs de Tokyo Revengers en català. Us esperem.